slovensko english
Moja košarica
košarica je prazna

 

Kontakt

Smučarska zveza Slovenije
SLOSKI shop
Podutiška 146
1000 Ljubljana
ID za DDV: 82837325

e-naslov:
telefon:
fax:
mobile:
 ...
 01/513-68-19
 01/513-68-10
 031/406-676

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne Trgovine Sloski so sestavljeni v skladu z Uradnim listom RS - "4288. Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) (uradno prečiščeno besedilo)" ter na podlagi priporočil GZS-Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Sloski, ki je ponudnik storitev e-poslovanja, upravlja Smučarska zveza Slovenije.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine Sloski, obiskovalec pridobi uporabniško ime (enako uporabniškemu imenu njegove elektronske pošte) ter svoje geslo.
Obiskovalec strani je ob registraciji dolžan vnesti relevantne in pravilne osebne podatke. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Sloski, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Transparentnost informacij

(sestavljeno po povzetku zakonodaje)
Spletna trgovina Sloski se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) določen način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba spletne trgovine Sloskiažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene se predstavljajo kot Redne cene in Akcijske Cene.
Redne cene so maloprodajne cene, ki jih določa Smučarska zveza Slovenije.
Redna cena v spletni trgovini Sloski je prikazana tako neregistriranim kot registriranim uporabnikom spletne trgovine.

Akcijska cena* je cena, ki se pojavi ob redni (prečrtani) ceni in velja za nakup oblačila preko spleta, ki je ugodnejši od ostalih. Gre za omejeno število izdelkov za katere ni nujno, da so vseh številk in barv.

Za imetnike Modre kartice je t.i. "akcijska cena" opredeljena z višino popusta na redne cene, ki znaša 20%. Artikli se v tem primeru obračunajo z 20% popustom IZKLJUČNO OB NAKUPU PREK SPLETNE TRGOVINE, stroški pošiljanja niso podvrženi navedenemu popustu! V primeru, da je posamezni artikel v akciji in se prodaja po znižani ceni, se popust imetnika Modre kartice NE OBRAČUNA NA ZNIŽANO CENO! Slednjemu se obračuna artikel po nižji izmed obeh cen.

Stroške pošiljanja krije kupec.

Plačilni pogoji - način plačila

Mogoči so naslednji načini plačila:
-       z gotovino ob prevzemu (po pogojih poslovanja GLS Slovenija)
-       z nakazilom na račun Smučarske zveze Slovenije po ponudbi/predračunu
-       s plačilom prek spleta ob uporabi kartic: Activa, Mastercard, Maestro, Visa in American express

Opis blaga

Artikli, ki so v ponudbi na spletni strani imajo običajno opis glede sestave, barvnih kombinacij, logotipov, ki so izvezeni na artiklu, velikosti in o sezoni v kateri so uporabljeni kot uradni artikli slovenskih smučarskih reprezentanc. Artikli, ki ne vsebujejo informacij o uradni sezoni so tisti artikli, ki niso del reprezentančne opreme slovenskih smučarskih reprezentanc.

Postopek naročila

Želeni nabor artiklov posameznik (registriran ali neregistriran uporabnik) zbira v virtualnem nakupovalnem vozičku. Pred oddajo naročila ima posameznik možnost spreminjati želeno količino izbranih artiklov. Ko je posameznikovo naročilo ustrezno se le-to odda s klikom na gumb "oddaj naročilo." Ob oddaji se posameznik odloča o načinu plačila.

Po izbranem načinu plačila in zaključku, oddaji naročila posameznik prejme e-sporočilo v katerm je povzetek njegovega naročila.

Ob odpremi naročila posameznik prejme e-sporočilo. Na dan, ko je posameznik prejel sporočilo je bilo naročeno blago odpremljeno na posameznikov želeni naslov.

Odprema naročila

Vsako naročilo se odpremi naslovniku najkasneje v roku petih (5) delavnih dni po oddaji naročila po povzetju oziroma po prejetem plačilu v primeru uporabe spletnega plačvanja. Ob oddaji pošiljke posameznik prejme elektronsko sporočilo, ki služi kot opomnik, da lahko pričakuje dostavo. Dostava se izvaja prek GLS Slovenija, pošiljke so sledljive. Sledljivost pošiljk ni zagotovljena stranki, služi kot orodje za preverjanje stanja pošiljke v primeru nedostave. Dostava pošiljk je realizirana skladno s pravili in pogoji GLS Slovenija.

Naročila odpremljamo tudi v tujino, v tem primeru so stroški pošiljanja nekoliko višji. S carinskimi in izvoznimi predpisi smo seznjanjeni in delujemo skladno z njimi.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete vašo mobilno številko in EMAIL, saj vas bo GLS lahko obveščal o poteku dostave.

Preko povezave katero prejmete po emailu imate več načinov dostave. Paket lahko poljubno preusmerite na kakšen drug naslov kjer se nahajate v dopoldanskem času ali pa ga preusmerite v eno izmed paketnih trgovin (PETROL, OMV, BIGBANG...) v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Po želji pa lahko tudi sami izbirate poljuben datum dostave.

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki oziroma boste o tem obveščeni po SMS in Emailu. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete od ponedeljka do petka med 7:30 in 21:00 uro.

Vračilo blaga

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa).

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
    • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
    • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe ali če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;
    • za časopise, revije in periodične publikacije;

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Preklic naročila

Odstop od pogodbe (naročila) je mogoč brez stroškov v primeru, ko kupec o tem obvesti ponudnika pred realizacijo (oddajo) naročila. V primeru odstopa od pogodbe po ralizaciji (oddaji) naročila in skladno z zakonodajo je postopek opredeljen v rubriki "VRAČILO BLAGA."

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Reklamacije

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik.

Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.

Kupec lahko prijavi reklamacijo:

  • takoj ob dostavi vozniku/dostavljavcu
  • pokliče v klicni center, kjer se izpolni reklamacijski zapisnik.

Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov ... ali telefon 01/513-68-19.

Varnost

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic ponudnik lahko preverja informacije, povezane z naročilom kupca.

Ponudnik prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, skladno z izvajalcem, s katerim ima sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanje preko spleta. Za vse dodatne informacije se kupec lahko obrne na e-naslov ... ali telefon 01/513-68-19.

Zasebnost, osebni podatki

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke /obiskovalcev/uporabnikov/kupcev ter podatke o nakupnih navadah kupcev uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca.

Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitne krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti ponudnika.

Ponudnik za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani, pri registriranih uporabnikih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo, ob predhodnem kupčevem strinjanju s piškotki, osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je Smučarska zveza Slovenije in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb Smučarska zveza Slovenije lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju/obdelovanju osebnih podatkov.

Uporabnikovi/kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo uporabnik/kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v na spletni strani ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov v spletni trgovini Sloski je ponudnik dosegljiv na kontaktnih naslovih, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.

LYCART | DSPOT